Premiär och FÖDELSEDAG!

Igår åkte vi BUSSEN till stan jag och maja, det gick hur bra som helst och det var en stolt mamma som klev av bussen och senare mötte moster på storken :)
vi uträttade lite presentärenden till pappa Jimmy som fyllde år!
sen följde moster med hem och åt middag och senare på kvällen kom farmor,farfar,faster och Micke på fika. en helmysig eftermiddag helt enkelt! :D

Hade gärna slängt upp lite foto MEN min systemkamera är på lagning och den andra kameran har jag precis fått av sofie. perfekt det!



idag blev det en till runda på stan. Med mammorna från vår "internet-dejt" från allt för föräldrar. det blev lunch på Unico och massa bebisprat. Lilla Emilia var sååå söt (nästan 3 veckor yngre än Maja) och sååå liten. Herregud vad maja kändes stor plötsligt. kan bara tänka mig hur stor hon kommer vara när Sara får sin lilla krabat nu snart (hoppas vi!)

en ny mössa fick följa med hem och så var jag in en sväng och kikade lite på lindex, dem har verkligen såå mycket fina kläder. och snart är Maja uppe i storlek 62. Det fanns en riktigt liten "madicken"-klänning där inne som jag nästan, men bara nästan, var tvungen att inhandla för framtiden. BEDÅRANE söt!

Nu ska jag försöka hinna med att fixa lite här hemma innan den där lilla som söver så sött i vagnen vaknar och ska ha mat!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, det känns skitjobbigt om det är min mjölk som krånglar igen. Fast kanske är det bättre än att noova-lee är mjölkallergiker. Jag vet inte...

2010-11-18 @ 16:18:09
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0