Måndag 101122


Dagen började jag och Maja med att plocka upp Jessica på hennes jobb och gå en promenad tillsammans med henne. HÖGST trevligt. Vädret var väl sådär men vi betade av en timme ungefär och efter det drog jag och maja en runda till så två timmar promenad blev det. När vi kom hem hade jag en kinkig bebis här men efter en ordentlig bajsblöja och lite påfyllning av mat så fick även mamman äta lunch.
Rätt trött idag efter nattens vaken-period men fick vila nån timme nu när Jimmy kom hem så det är helt ok. Nu är han på innebandyträning och vi myser framför top model.

Vi har ändrat majas mat igen nu för det har verkat som att hon inte blir riktigt mätt. ville äta hela tiden och liksom små-åt konstant. vi ökade mängden ersättning och minskade mängden bröstmjölk och det verkar redan som att det gett resultat! nu håller vi tummarna för att det inte krånglar till hennes mage bara, då blir vi lessna här! :(

Imorgon ska vi ner på stan och träffa Lena-Maria och hennes Mirabelle, jag hoppas på en tur till Ikea. Pappa har inventering imorgon och det SUGER verkligen, han är inte hemma förren runt tio tiden.. blä! tur att det inteär så ofta iallafall.



Tror att jag måste kolla på ett par nya promenadskor.de jag har nu är såååå sköna men dem är ju klart för kalla. egentligen är det mina löparskor men springandet får vänta på sig ett tag till minsann.
Kommer behöva ett par VARMA skor med rejäl sula om man kan ha hela vintern. ska spana rundor lite på nätet nu tror jag faktiskt! passa på medans Maja sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0