Lite bättre

böev det allt med nezeril-droppar istället för koksalt. eller snarare både och. Nässugen är bra den med eftersom det är liite svårt för maja att snyta sig själv dådå.

Min hals blir inte direkt bättre och jag hoppas verkligen jag slipper bli sjuk. locket för örat är iallafall borta, det tackar vi för!

Nu är Pappa och Maja ute på promenad till affären. men termometern visade TIO MINUS och jag vill itne utsätta min förkylgning för det. Om jag inte får ligga i vagnen brevid Maja dådå, för där är det varmt och mysigt vill jag lova ;)

har julstädat här idag. eller adventstädat eller bara helt enkelt städat. Jag skurade badrummsväggarna med citex och än en gång kom jag ut därifrån med RÖDA fötter för jag såklart glömde att ha strumpor på mig och sotd barfota i ren citex. kasst. men men rent som attans blev det!

Nu ska jag bädda rent i våra sängar och VÄDRA i sovrummet så vi blir av med basiluskerna här hemma, sen ska det kokas nappar (igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0