Helvete vilken lång natt...

Den här natten tog verkligen priset!
vet inte om det är förkylningen som spökar eller det faktum att vi (läs:maja) har lyckats tvärvända på dygnet här hemma. oavsett så klockan 20 i fem var Maja fortfarande VAKEN (imorse dådå). på riktigt vaken, sur som en citron och säkert övertrött som attans! hon fick ett mål mat och somnade på min arm. sen sov vi till halv 12. nu sover hon igen, såklart.
MEN nu får hon 2 timmar sen ska det VÄCKAS och dessutom är planen att inte ha henne sovandes alls från halv sju ikväll till läggning (gärna vid 23) det blir bad och övrig aktivitet för att hålla henne vaken, så får hon kinka bäst hon vill för såhär kan vi inte ha det längre.

mitt i allt är Jimmy fortfarande kass i kroppen och hemma från jobb idag med. mitt ena öra har det gått lock för och jag känner igen det allt för väl för att kunna slappna av. begynnande öroninflammation. yep. ingen feber men jag tryckte ändå i mig två alvedon i hopp om lite förebyggande syfte.

Ute ligger snön och talgoxarna har hittat till vårt fågelbord som jimmy så omsorgsfullt fyller på var varannan kväll. mysigt!

HOPPAS att denna natt blir bättre nu!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Haha ja visst är det blandat!! :) Alvedon måste jag abolut köpa, tack för tipset! temometer har vi, det står på listan tillsammans med badtermometer :D

2010-11-25 @ 12:38:35
URL: http://madeleines.se
Postat av: faster åsa

SE upp med locket för örat ,jag har det på höger öra, det slutade med bihåleinflammation( ont som f----n. ) kramisar

2010-11-25 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0