101107

Söndag. om en vecka är det farsdag och vi (jag o maja) började dagen med en tripp till Gränby, Jimmy körde dit oss innan han begav sig mot Innebandy-matchen, med oss hade vi faster tina som sällskap (mys!) vi inhandlade vars en farsdagspresent. Sen åkte vi en runda till och landade på Barnens Hus. Blev en ny bröstpump till mamman (eller till barnet?)



en liten nätt summa på 600 spänn, men ja jävlar vilken skillnad och då har jag bara använt den en snabbis runda. Eldprovet kommer inatt. dedikerad till det här med ammning var ordet. japp.
och för att köra på samma linje har det även inhandlats Luzern-the. japp. det är samma sak som bönderna ger sina mjölkkor. alltså hö. smakar ungefär så med. hö. det är jag och mjölkkossorna alltså.
Koss-sara.



Kvällen igår blev som den föregående, JÄVLIGT vaken. inatt får jag och pigg-maja hänga i vardagsrummet så Jimmy får sova innan han ska vakna. typ.
På fredag kommer Pappa, Åsa och moster-sami hit.
SOM vi längtar! :D


Kommentarer
Postat av: "tant" Åsa

Vi längtar också kram

2010-11-08 @ 08:31:26
Postat av: Sami(moster)

ååååå vad vi längtar

2010-11-08 @ 15:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0