Omgiven av djur

Igår var det valborg. när Jimmy kom hem vid fyra ville inte jag att katterna skulle vara ute. så jag tpg till alla medel för att få in dem. Sid är relativt enkel, man skrammlar lite i köket så kommer hon. Så även denna gång. Men när hon sedan insåg att hon inte skulle få gå ut igen blev hon sååå sur... hon typ suckade vid dörren och sen traskade hon iväg. När jimmy kom hem sen så hittade jag en misstänkt bula på sängen. kikade under. och ja, en liten sur varelse som domonstrativt lagt sig i tjur-position. :)







För några helger sedan berättade jag att ett rådjur käkat upp alla mina nyplanterade penséer. måttligt kul. nu har dem vuxit upp igen och idag fick jag minsann en bild på förövaren!



Kommentarer
Postat av: emy

hahhahahhaha! rådjuret alltså. står där och kliar sig som om inget hänt.

2010-05-02 @ 21:08:42
URL: http://dontforgetyourcamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0