Fredagsmys

Äntligen helg. Känns i kroppen att det är fredag. har haft ont i svanken idag igen, blir inte direkt bättre av att jag sitter på golvet i samlingen men vad ska man göra? foglossning på gång? hoppas verkligen inte på det och yppar inget om ryggont. *schhyy*

När vi kom hem idag gick sambo och powernapade, jag satt vid tv:n och njöt av att det var helt tyst sånär på  Sid som låg och kurrade brevid. hade en väldigt mysig halvtimme tillsammans med lilla livet i magen. det buffade rundor och jag puttade tillbaka lite utanpå magen nästan som att samtala liten stund. Kunde känna lite lite fjäderlätt på utsidan när buffarna kom långt nere i magen (under allt överflödigt fett antar jag, haha) det blir mer och mer för varje dag och det dröjer nog inte länge tills Jimmy kan känna på riktigt också. Längtar!

När vi kom hem väntade ett paket i brevlådan! visar imorron! nu blir det Talang och sen efter en nog inte alltför låg stund sängen igen, sova för natten, jag är trött.

Imorron måste jag fota magen också, nu var det länge sen. tror att det har hänt lite för nu kan jag inte alls knäppa vårjackan längre. tur att det snart är sommar!

hoppas ni har en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0