en lördag

med regn ute, Jimmy och Matte ska iväg och fiska. smått avis (läs: jävligt orättvist) här hemma. Jag ska fika med tjejerna och ikväll blir det nog lite häng med Mickis. det känns som en toppen lördag. ska in till stan tidigare och inhandla lite kläder också. faktiskt till mig själv, fast möjligen slinker det ner något till knodd också ;)

för övrigt har jag sovit som en kratta inatt. mage går ju uppenbarligen inte längre, när jag snurrade över på en sida kunde jag sova så en stund, sen kändes det som att allt sjönk ner på det hållet och det stramade på motsvarande sida. så snurrade jag till andra och upprepade det halva natten. undrar lite stilla hur fan det blir sen när bebis är 3 gånger så stor....

hittade en kudde på ikea igår som jag tror jag ska inhandla. för det blev bättre när jag la en kudde under magen, som liksom höll emot lite.
jag tror att formen på denna kan vara bra! 299 är ju ett överkomligt pris. kanske kan den fungera bra som ammningskudde senare också. iallafall när man ligger ner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0