Rabarber paj och fika blev film och grillkväll

Hurra! Film och grill! muffinsarna till morgondagens fisketur är på gång och magen kurrar. Tina och Micke är påväg från affären med grejjer och FILM. lite vampyrrulle såhär i sommarnatten, verkar fint. antingen är den bra eller SKITDÅLIG. det brukar inte finnas något mellanting i denna klassen tyvärr. Nu sitter jag och väntar med Winnerbäck i högtalarna och kliande myggbett på benen. den enda som saknas är pappahaj men han kommer sen ikväll.. får hoppas filmen inte är för läskig, då får Tina och micke helt enkelt stanna här till Jimmy kommer hem :)
Nu är klockan efter sex och rallyt har börjat. jag lovar att detta barn är tidsinställt! hoppas på en liiiite lugnare kväll/natt än igår. hade H*n varit på utsidan av magen då kan jag lova att det hade varit två trötta föräldrar här idag. :-) Fast självklart är det mysigt att det lever rundor och växer!
Nu ska jag slänga ihop en mozarella sallad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0