Migrän

Insåg igår när jag satt på bussen påväg hem från jobbet att jag åkt på migrän ju! mådde smått illa under morgonen och kände mig nästan lite febrig. tempen visade 37,9 så det var ju inte direkt hög feber. På bussen tilltog dock huvudvärken med typ 300% och det började hoppa "bollar" framför ögonen, glad blev jag att det inte var annan sjuka på gång för detta vet jag ju att det går över!

hem och sov bort hela eftermiddagen sen pillade jag i mig alvedon och vi åkte hem till matte och mickis och fick en underbart god middag. sen hem till sängen igen.

idag är jag mest matt i kropp och knopp lite huvudvärk sitter kvar men den kan jag leva med... blir till att sova bort det sista under dagen.

men först måste jag masa mig ner till affären och handla lite frukost! MAT!

 

Imorgon väntar GÖTEBORG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0