Läkaren idag

Ett relativt snabbt besök blev det.

"stå på ett ben"  --- Aj
"stå på andra benet"--- Aj

sen fick jag lägga mig ner och han lade sin tyngd på mina höftben. jag skrek som en stucken gris och sen ville han sjukskriva mig på heltid. det ville inte riktigt jag så vi bestämde halvtid, om jag inte fixade det skulle jag bara ringa.

så from imorgon jobbar jag bara 50% det känns skönt. jag är glad att jag fick jobba alls. får väl se hur det blir imorron och på fredag med tiderna, måste ju hinna fixa ett schema och en vikarie och sånt. Jag tror att detta kommer göra både mig och min kära sambo (vars öron nog blöder av stånkande och ojjande nu) gott!

Jag tror även att både kollegor och barn på jobbet kommer må bra av detta, det är bättre med en vikarie som orkar än en fröken som bara hänger på en stol/bänk halva dan...

kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0