Nakenbadande Sara i Thailand

Idag har vi varit ganska så aktiva här hemma, jag har packat klart, varit på Gränby och inhandlat det sista, kollat på Sirius-Storvreta innebandy på Fyrishov, fikat med Jimmys föräldrar.

En mycket mycket trevlig dag med andra ord!

Jag har klippt av mina leggings och sytt om dem till den hederliga cykelbyxan. Hallå 80tal. kommer vara perfekt att ha under alla de tunikor jag har med mig när man ska promenera och svettas hela dagarna typ. tackar Monica för att jag fått hennes symaskin på lån framöver, den kommer ju mer än väl till pass! suveränt!

På gränby letade jag bikini. det fanns tre på åhlens. 2 av dem var inte i min storlek. Den tredje var en sån där snygg som jag velat ha länge.
 






Som den här i modellen fast denna var i tre färger och bredrandig. rött, vitt och blått längst ner. Det sorgliga var att när jag fick på den så har uppenbarligen mina bröst blivit tunga tyngre tyngst och vuxit en hel j*vla storlek och jag gnydde fram från provrummet. "fast nu syns ju inte ens den blå linjen. Nej det gjorde den inte, för den försvann in UNDER mina bröst. Ganska Okul. Den enda som skrattade var Jimmy.
Jag har ju redan gått upp typ en hel kupstorlek och det verkar inte finnas några som helst tecken på att det tänker sluta växa heller för den delen.

Istället kom jag hem med ett par mammabyxor till. ett par ljusblåa, lite mindre i storleken än de mörka ja köpte i fredags, så de passar lite bättre nu i början.

NÅVÄL jag skiter väl i bikini då, jag kan väl bada naken.

:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0