Utvecklings språng igen?

har misstänkt några dagar att Maja är inne i nästa utvecklings språng. Klänget ökade och hon har varit mer kink än vad hon varit nu på ett tag, det börjae kring jul nåt. som sist, hattande med mat och sömn hit och dit och lite svårare att komma till ro.inatt hade hon en vaken timme mellan 5-6 och hon var ganska lessen men som tur var somnade vi om sen men man är lite trött idag.


nu har jag verkligen fått det bekräftat för idag har jag inte kunnat lägga ner henne. jimmy kom hem lite tidigare från jobbet och då fick jag ÄNTLIGEN hoppa ur pjamasen och in i en dusch. UNDERBART!

Jag har iallafall hunnit lägga ut lite annonser med kläder på tradera idag. och vikt fyra bodys. och pratat med Emy tio min på msn.

annars har jag bara burit kinkigt barn. Fast visst har hon varit liiite glad mellan varven, sålänge man får vara hos mamman! :)

och hon är ju förbannat söt.
Och jag kommer få biffiga biceps. på högra armen.



Ett litet kink vid namn Maja


Kommentarer
Postat av: mammalouise

Joina klubben...Izabella var vaken mellan 01-04 inatt hon sover i omgångar och är mest vaken.

Dessa utvecklingssprången.

Iza är 8 veckor så det är ett utvecklingssprång här med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0