Söndag

Igår kom Sofie och Tina hit vid tio. kvart över var vi iväg och storhandlade, utan Maja. det gick jätte bra men det var ordentligt skönt att komma hem igen.
Planen var att vi skulle åka förbi och gratta Karin i Årsta efter att vi handlat men Majas näsa lät snorig på morognen så jag ville varken släpa ut henne eller lämna henne en runda till hos barnvakterna. Så vi blev hemma med oss.

Kvällen kollade vi på fulm "Black death" och drack vin och åt gott. Jag tror att bli mamma har gjort mig känsligare, för jag tyckte filmen var ordentligt läskig, den liksom slet lite i mammahjärtat på något vis. svårt att förklara men jag som brukade älska skräck och spänning, hade faktiskt svårt att somna igår sen. Låg och totalälskade vår dotter som snusade brevid mig i sängen. Man har verkligen hjärtat utanför kroppen nu. det är fantastiskt och totalt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0