Hemmadag

har varit kasst med uppdatering här inne denna vecka.
vi har mest hängt i stan och med moster. högst mysigt!
idag skulle vi fikat med Cicci och Jessika men vi håller oss hemma faktiskt. maja har farit och flängt så de senaste dagarna att jag känner att hon behöver få vara bara hemma.
en promenad ska vi dock få till är det tänkt.

Lillan sover nu och jag har hunnit med att sätta in bilder i vårt fotoalbum "vår resa till att bli föräldrar". det blir så fint och jag är så glad att jag tog mig tid och skrev varje vecka under graviditeten för man glömmer SÅÅ mycket!

Ska försöka plocka undan lite julgrejjer här också idag. Sen kanske övertala sambo att åka ut till nallens när han slutat och inhandla en ny pingufilt. den har blivit tappad :(

och på tal om pingu så ska jag visa er det sötaste tillskottet sen!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Nej det är säkert supervanligt att packa aaaalldeles för mycket, men så tänker jag att hellre det än att jag stått där och saknat något :D papper och penna var superbra faktiskt, hjälpte mig en del med förlossningsberättelsen sen :D Kram

2010-12-29 @ 13:08:42
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0