Håll i hatten

nu beger vi oss in till STAN (lär väl inse sen vilken idiot man är) med barn och vagn och moster.

EN ENDA fjuttig klapp kvar. attans!

Ute är det 17 minus och jag har bäddat i vagnen med ett extra täcke, som går liksom "över huvudet" på lillan, så det inte blåser in kall luft på henne, fick kompensera med att låta åkpåsen vara öppen så hon inte blir FÖR varm.
tycker det är förbannat svårt att klä henne när det är så kallt. det blir ju varmt i vagnen liksom men hur varmt? och hennes lilla huvud är det som blir kallast, kinderna! hoppas min täcke-variant blir bra nu!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Fin tjej ni har :) Lycka till i stan idag!

2010-12-23 @ 10:44:02
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/
Postat av: carro

Jag skulle börja med ersättning utan att tveka om jag visste att det skulle göra hennes magknip bättre. Men skulle det visa sig att hennes magknip fortfarande håller i sig, så känns det ju ovärt att sluta amma när jag har mjölk & hon vet hur man suger.



Det är så svårt när man inte vet helt säkert. :(

2010-12-23 @ 11:05:01
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0