Dag 7: "Min bästa vän"

har så många fina underbara vänner och jag älskar er allihop!

Martina, Marre och jag har verkligen gått igenom hela livet tillsammans. vi bodde bara en liten promenad ifrån varandra, började ettan samtidigt och hamnade i samma klass på högstadiet, parallelklass i gymnasiet och slutligen så bodde vi tillsammans när vi båda flyttade till uppsala.
När vi studerat klart delades våra vägar för första gången, då flyttade hon tillbaka till skåne och jag blev kvar här uppe.
Men det kvittar, vi hörs inte varje dag men när vi väl ses och hörs är det som att vi aldrig varit ifrån varandra. Det är så med flera underbara vänner som man haft LÄNGE.

I sommar kommer jag få gästa hennes bröllop. Längtar redan!


(BILD KOMMER!)


Kommentarer
Postat av: Sveinungmerethe

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-03-25 @ 08:37:01
URL: http://sveinungmerethe.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0