Dag 2: "Min första Kärlek"

Martin. han är född 7 dagar efter mig (alltid högst viktigt att jag är äldre). Våra mammor träffades på BB och genom föräldrargruppen. vi hade båda kolik som små och min kära mamma har berättat om hur hon och Martins mamma träffades längs kanalgatan hemma i Kristianstad mitt i natten dragandes på vars en vagn innehållande skrikande bebis. Båda förkunnade i princip att om de kunde stoppa tillbaka oss i magen skulle de göra det.

sen avlöste lekträffarna varandra och under hela min uppväxt så har Martin och hans familj med syskon och föräldrar spelat en stor roll. ett sommarhus i Blekinge skärgård där X antal hyss och roligheter begåtts. Vi reste med våra pappor till Cypern när vi var runt sex-sju år tror jag.

Självklart var Martin min fösta kärlek. Vi gifte oss bakom hans lekstuga pussades bland vinbärsbuskarna. :)
Idag hörs vi inte lika ofta mycket på grund av avståndet till skåne men relationen är till trots ganska syskonlik än idag!




Martin och Jag på mitt treårskalas
1988


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHA åh vad gulligt!

2010-12-14 @ 17:09:27
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0