Dag 1: "Om mig"


Jag är född och uppvuxen i Kristianstad, det ligger i skåne, på andra sidan Malmö. det är en rätt liten stad där de flesta känner alla. Jag bodde här tills jag tog studenten och bestämde mig för att bli lärare. då flyttade jag till Uppsala. först var det tänkt att det skulle bli Stockholm men efter övervägande kom jag fram till att Uppsala är en bättre studentstad än Stockholm, så det fick bli första valet. som tur var så flyttade jag inte själv utan hade med mig min bästa Marre. i med och motgång genomled vi vår första tid som studenter och med hemlängtan och allt däremellan. en fantatisk tid.

Studenttiden i Uppsala var fantastiskt rolig. Men även vi "växte upp". Idag lever jag studentlivet genom min lillasyster som flyttade hit nu i höstas. hon är 19 och har allt det där roliga framför sig :)
den andra systern är Samantha. Hon är 9 och bor liiite för långt bort för att det ska vara helt okey, henne saknar vi massa och ofta!

I augusti 2008 träffade jag min älskade Jimmy och allt hände i en rasande fart. vi flyttade ihop och den tionde oktober 2010 föddes vår dotter Maja.
Där emellan hann vi med att förlova oss í Grekland, ökensafari i Tunisein och två fantastiska veckor i Thailand. vi bor i en söt liten tvåa i markplan, har två katter och kombi :)

Drömmer om hus på landet och fortsatt kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0