101205

Gårkvällen blev helt underbar, vi hann äta och kolla en timme på harry potter med ett glad rödvin i soffan innan snorpan vaknade! då var hon såklart utvilad och på toppen humör. ett par timmar. sen vad vi tillbaka där vi alltid hamnar om kvällarna. jag sov en lur på soffan. Maja sov inte alls. Hon skrek sig till sömns igår igen. alltid lika fruktansvärt jobbigt.
MEN. idag är det en ny dag!

Idag är det andra advent och jag har fortfarande inte sytt några gardiner (någon som är förvånad?) Lillan ligger brevdi mig nu och snackar med sina pingusar i sängen. hon börjar verkligen bli stor nu, vaknade och fick ett stort leende innan, och natten var som bortblåst. pappan sover på soffan nu. jag börjar bli hungrig så lite frukost är det dags för snart!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!

jobbigt att tösen skriker sig till sömns om nätterna:( Hoppas de snart blir bättre.



mysigt med 2:a advent ska ni göra en sån här dag:)?

hehe man har nog inte riktigt tid för att sy gardiner hoppas du snart kommer igång med de:)



Hoppas ni får en mysig dag

kram

2010-12-05 @ 09:38:57
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0