Senaste grejjen

Ok, ni som inte pallar eller inte vill veta konstiga grejjer som händer med kroppen när man är gravid kan sluta läsa nu...



det senaste på fronten är att bebis hickar, okey, hickat har det gjort ganska många veckor nu men sedan liten fixerade sig så har saker och ting ändrats, åter igen typ..
Nu hickar bebis mig I RUMPAN... allvarligt... kontinuerliga buffar mot ringmuskeln liksom.... från insidan... vad fasen... det känns sjukt konstigt och det är klart värst om jag råkar stå eller sitta upp när hickan börjar... man vet inte om man ska dö av skratt eller om man ska gråta.
jag brukar välja det förstnämnda och hojta till Jimmy att

"jag har hicka i rumpan"

höhö


Kommentarer
Postat av: Mickis

haha... jag hör dig säga detta på din härliga skånska :P hahaha... jag dööör!!

2010-08-30 @ 22:34:09
URL: http://michaelatollin.blogspot.com
Postat av: Jossan

Mmmmm...sköööönt!!! Isa roade sig med att sparka mig i den främre delen istället :O !!! Rätt var det var kunde det komma en kick rätt i "mufflan". Snacka om att det såg lagom märkligt ut när man rätt var det var skrek till och höll sig mellan benen!!! :D

2010-08-31 @ 11:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0