Lite mer bebiskläder

som sagt så har jag konstaterat att vi behöver lite mer bebiskläder hemma. strumpor. det behöver vi. jag har bara köpt 4 par.

kom på att presenten vi fick av farmor på systers student fortfarande ligger och "skräpar" i skåpet. så idag ska den omvandlas till bebiskläder :)

ska träffa Märta och fika en sväng, tar med mig kameran idag!

vädret ute ser ut att bli molnigt och inte så värst varmt. skönt enligt mig. jag är nog den enda som inte vill ha mer sommar och sol nu. det räcker så det blir över faktiskt.

nej nu ska ja hoppa in i en dusch o vänta på att tvätten blir klar. sen beger vi oss! :D

Bjussar på en liten Sid som nu sitter ute på altanen och tjurar för det är trist väder. sötnos.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du sett så många pyjamasar med fötter det finns på ellos,2 pack för ett bra pris Kram "Tant" Åsa

2010-08-19 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0