IKEA-Lördag!

jaha, igår anlände hon alltså till Uppsala. vi spenderade kvällen med att packa in alla grejjer i lägenheten och hann med att få in det mesta i skåp också. en sväng till ken's pizza blev det, i flyttbil, fyra pers i framsätet. herregud vad vi garvade, det är ju inte som att man är sitt allra minsta och smidigaste jag i dagsformen liksom.

gott var det och vid halv tio tiden körde pappa mig hem, vi fick en hel kasse med bebisgrejjer, duplo och en sån där bra matstol som man kan vända och göra till ministol med bord framför och en ny fin dyna till!

ska fota och visa sen!

idag väntar Ikea och storshopping till syrran medans mamma och pappa är uppe och har stora flyttbilen. ikväll blir det middag hemma hos familjen Lidén/Jörgensen och det vankas GOD gryta som älskling gjorde redan igår. MUMMA!

vin till det kanske?... jaha... nej just ja... inte för min del nej....

nu får klockan gärna bli tio för jag kunde inte sova längre och sitter därmed och bara väntar, hoppa in i en dusch ska jag göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0