:-)

Varit hemma hos Sara på lunchdejt idag. med Karin och hennes syster Jenny. Karin hade med sig lilla Thyra och Jennys Livia var också med. det var med andra ord massa bebisgos och bebisprat hela dagen. så nu längtar vi om möjligt ännu mer tills vi också kan få ha vår lilla skrutt på utsidan istället.

Jimmy är med matte och Mickis och plockar svamp, jag sitter och klurar på om jag ska ta och beställa lite fler bodysar från ellos eller HM. vet inte riktigt hur mycket man behöver men jag tror nog att vi skulle behöva ha lite fler grejjer. har ju mest i strl 62 hittils och lite i 56. men har ju inte direkt köpt några mängder.

Lite fler bodysar får det nog klickas hem. dem kan ju bajsa och kräkas rätt bra de där liven :)

ska snart ladda över videon från kameran och se om man kan lägga upp lite magdans här på bloggen!
får se hur långt mina tekniska kunskaper sträcker sig...

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

ja, visst är den jättefin! Älskar att den är så hög då både jag och sambon är väldigt långa. Men jag förstod inte riktigt vad du menade med hårdlift? Själva liggdelen sitter ju redan där, den är ju hård. Sen är det frågan för om man ska stoppa en åkpåse där i eller en mjuklift så man har handtag om man vill lyfta ur lillen.. eller? Det är verkligen en djungel, ja :D

2010-08-18 @ 18:37:43
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten

2010-08-19 @ 10:17:53
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten

Ja, det är verkligen hur mycket som hellst att fundera runt, sånt man inte alls tänkt på! men det är kul, tur att det är några månader kvar ;) Kramar

2010-08-19 @ 10:18:24
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0