UNDERBARA SÖMN!

Jag har sovit i natt. HELA natten har jag kunnat ligga kvar i sängen och har bara hållts vaken av en jobbig kattjävel rent ut sagt som inte kunde komma till ro utan promenerade runt i sängen med jämna mellanrum. det vill säga. INGEN KLÅDA!

tavegyl är här med min superhjälte. I love.

morgonstund har guld i mun och jag har redan hunnit ner till affären och vårscentralen. skulle lämna mer blodprov för att de ville kolla levern pga klådan. böev lite stressad när det var beställt inte mindre än 15 rör och 15 olika prov men det visade sig vara felaktigt. höhö. hade ju inte haft nåt blod kvar i kroppen sen :)
stannade i affären och handlade frukost med mig hem.
ÄGG och jordgubbskräm (?)
 ja det fick jag för mig att jag skulle ha.
KRÄM liksom har jag inte ätit sen jag var pytt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0