MUFFINS



En del traditioner måste bara hållas. dessa har bakats samtliga varlborg sedan jag flyttade till Uppsala. Med start i pytteköket på Glimmervägen med älskade Marre :) sen har de varit en ständigt återkommande punkt på menyn under champangefrukosten. I år får dem följa med ut till
(den förälängda) släkten i Siggefora.
Senare kan jag lova att de nästa år kommer följa med i lillsyrrans picnickkorg tll 2011 års champangefrukost. Lätt!

Nu luktar det GOTT här hemma och minsann om jag tänker smaka innan jimmy kommer hem och innan alla packas ner! så det så.. kanske tom får smaka två stycken?! ja jag tror det faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen

Du kommer att bli en toppenmamma med allt bullbak.

Valborgskramar till er alla

2010-04-30 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0