Mer 11 April

Efter att vi klurat och klurat på vad vi skulle göra med dagen bestämde vi oss för att tvätta av bilen och byta till sommardäck. Båda sakerna gick åt helvete, bultar som satt fast och lååånga köer vid macken. Det blev Plantagen stället, sen Ikea, sen Bauhaus.. gått och gått och burit och burit idag. handlade fem säcker jord/kobajs och satte igång i trädgården. räfsade hela baksidan och sen kom tina och vi bar lite till påsar med bajs från bilen.

nu är jag helt slut. Idag kände jag av något som jag INTE alls ville känna av. det ilar och sticker i ljumskarna och drar bakåt ryggen. sen sätter jag mig och det blir bara värre! det bästa var att stå rakt upp och stilla.
hoppas så hårt att det ska gå över och inte vara det jag misstänker, nämligen början till foglossning. För det var då rakt inte den växtvärk jag haft i livmodern nu några veckor, den känns ju som mensvärk. detta satt verkligen i bäckenet...
tror jag måste försöka ta det lite lugnt och faktiskt inte släpa och kånka på som vanligt längre. Måste bli bra på att inte bära barnen på jobbet och sånna saker.

Nåväl... annars har dagen varit suverän, det blev lite blommor och krukor och sånt inhandlat. imorgon som ju förhoppningsvis då är min sista dag hemma ska jag pula med det sista i trädgården och bara ta det lugnt. I övrigt längtar jag ihjäl mig efter jobbet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0