Grattis!

Stort Grattis till Jossan på jobbet som blev HUSÄGARE igår. helt fantastiskt underbart orättvist! haha. ojoj vad jag också vill. kanske får lägga in en växel på den fronten tidigare än vad jag tänkt mig?

SUGEN blir man.

Nu vankas det påsk och solen skiner för full kraft! Detta blir en mysig helg. P¨å söndag ska vi till Jimmys föräldrar och träffa farmor och så, det blir mys. innan dess blir det premiärgrillning och pyssel här hemma, säkert lite häng med Tina och Micke och möjligen lite fika med Åsa med familj och Putte med familj - sånt som ger sig!

Skönt att ha någon att dela dagarna med istället för att sitta här i min sjukskrivna ensamhet.

har lämnat första provet till ackis nu. HOPPAS det är negativt för då kanske jag är tillbaka på jobbet iallafall näst nästa vecka!


Nu sitter jimmy och pillrar ihop den nya grillen. VÅRKÄNSLA!

Kommentarer
Postat av: JOssan

Säger tusen tack för att du uppmärksammar mig!!! Nu påar jag för Vattholma för er del. Skulle nog passa er perfekt!Skyttorp funkar bra det med, ni får gärna komma och bo bredvid oss, men är ju som sagt ganska mycket "landet". Vattholma är ju lite mer civiliserat och ligger ju 5 min bort med bilen alt tåget så då kan vi ju ändå ta promenader ihop ;D Kramis!!!

2010-04-02 @ 20:22:49
Postat av: Sanderingelin

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-01-13 @ 10:54:04
URL: http://sanderingelin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0