11 April

Solen skiner och jag har ätit frukost TVÅ gånger redan. Ägg. stekt. på macka. Mums! och så den där KRÄMEN (?) som jag inhandlade för några dagar sedan, den är slut och jag haffade åt mig en med aprikossmak när vi va på willys här om dagen. mysko.

Jimmy är ute i trädgården och busar med katterna, sid fick gå ut igår och det första som hände var att en jävla hund kom upprusande i vår trädgård och skrämde livet ur både mig och katterna.

Jag har suttit och läst lite på försäkringskassan, det här med föräldrardagar och föräldrarpenning. mycket att få grepp om känns det som. ska försöka klura lite p hur vi ska lägga upp det hela snart.

Huset igår var verkligen ingen höjdare. varenda punkt i besiktningen hade fått nedslag för fukt eller risk för fuktskada. nejtack sa vi och kikar vidare.

Magen mår fint. får lite buffar emellanåt och det är lika härligt varje gång. Lite småkrämpor hit och dit men på det stora hela mår jag skitbra :D

På tisdag hoppas jag vara tillbaka till jobbet igen! LÄNGTAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0