Update annars

Hammarskog var så satans bra. Jobbade i onsdags. Blev snorig redan på kvällen i tisdags och började känna av att lungorna inte ville som jag. Efter jobbet i onsdags dog jag nästan. Allt korkade igen och mamma svamlade svininfluensa. (hehe) sjukvårdsupplysningen trodde luftvägsproblem... jotack.. jag med...

Får se hur det är imorron blir det inte bättre får jag nog åka till läkaren. så det inte blir som förra hösten.

Idag har jag bara sovit. slökollade på "Låt den rätte komma in" sjukt kass film i mina ögon. Har sprayat nässpray hela dan - hjälper inte alls!

Tog en alvedon nu så livsgnistan kom tillbaka lite... jimmy är på innebandy med grabbarna, jag är hemma och försöker koncentrera mig på att andas genom näsan. spännande.


Nu vill ja inte mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0