Helt jävla sanslöst




Jag håller på att tappa förståndet. Fullkomligt.

Inatt sov jag som bekant typ 2 timmar pga jävligaste hostan. Låg inne på soffan HELA dagen idag och väntade på Jimmy. När han kom hem promenerade jag ner till affären LÅNGSAMT (iförd mina nygamla leejeans måste bara tilläggas) Kom dit och hostade som aldrig förr!
In på apoteket och kolla om dem hade någon annan form av hosmedusin som ja inte provat. "Nej, men du borde nog kontakta din läkare om det inte hjälpt på en vecka med de andra". A HA. spännande.
Ringde samariterhemmet, bara svarare, ringde Gottsunda Vårdcentral, Bara svarare. jag säger bara en sak. bli inte sjuk efter klockan 4 en fredag. Då finns det ingen hjälp att få.

De hela slutade med att vi åkte in till närakuten (en gång till då för denna vecka det är ju så billigt att ränna där som en tok...) Fick en tid till sju.

Nu får vi se vad dem säger. men jag blir på allvar galen om de påstår att jag nu faktist skulle BEHÖVT pencillin från start....

och tillägg: Jag ska jobba på måndag för nu börjar ju detta bli larvigt på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0