akut luftvägsinfektion

Gick upp tidigt idag och ringde till samariterhemmets vårdcentral för att boka tid. Blev skickad till Gottsunda eftersom jag är skriven här, där ifrån skickade dem mig tillbaka till sammariterhemmet... spännande.
Fick en tid klockan 2 iallafall, på akutmottagningen där uppe.

Läkaren gick iallafall igenom mina krämpor och stack mig i fingret och grejjer (ajaj, liiiten sara) ingen lunginflammation och ingen svininfluensa, virusinfektion. och sjukskriven veckan ut. Men jag FÅR jobba på torsdag om jag känner att jag orkar. så det siktar vi på! ska vila vila och vila imorron och onsdag.

Det är ju så satans tradit att ligga hemma och vara sjuk... på lappen jag fick med mig hem stod det inte bara luftvägsinfektion utan "AKUT" luftvägsinfention.

Låter ju som att jag är dödssjuk. fast det känns lite som att lungan åker ut genom örat när jag hostar så helt bra är det ju inte..

usch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre snart då :) inge kul att vara sjuk o ha ont..Kry på dig! Kram Tina

2009-10-05 @ 22:11:21
Postat av: Elena

Stackars lilla vännen! Men du blir nog bra snart ska du se. Vi tänkte hitta på något på lördag, med brudarna, så va frisk tills dess och häng med!!! Puss

2009-10-06 @ 17:53:17
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Fy vad tråkigt att vara sjuk, hoppas du blir frisk snart.



Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling nu. Du kan vinna ett valfritt smycke (bla, Oxxo Design). Perfekt lyx tycker jag :)

2009-10-07 @ 20:07:32
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0