Status: Julklappar klara

Julklappshandeln i siffror

Antal Människor/ kö vi hamnade i: Snitt 43,3
Antal gånger dragit Visakortet:  11 gånger
Antal Hundralappar spenderade: X antal många
Antal Klappar köpta: 8 st
Antal Klappar kvar: 3 st
Antal stånk från Jimmy/affär: Snitt 156
Antal "kom igen nu" från Sara/affär: Snitt 156
Antal onda fötter: 4 st
Antal påsar: 9 st
Antal glömda påsar: 0 st (!)

Av nån intressant anledning började telefonen pipa cirka 10 minuter efter förra inlägget postades. Syster hade minsann en lång lista trots allt. Och eftersom hon hann i grrevens tid så blir det inga bättre begagnade strumpor, inte heller morötter till mor min eftersom även hon hade en liten lista i bakhuvudet.

Väldens bästa potatisskalare och världens bästa vitlökspress... Undrar hur dem ser ut, guldbeklädda kanske, med diamanter på skaften. DET hade varit världens bästa potatisskalare utmärkt att få och spara och casha in strax vid pensionen  - En sån önskar jag mig med.

Fast jag har iallafall världens bästa sambo. Det måste räknas som nåt.

;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0