Sjukstuga

Inatt sov jag INGENTING. febersvettades och drömmde om vartannat. Fick slänga ut två kuddar för dem var helt genomvåta. ÄCKLIGT. Jag höll Jimmy vaken och den stackaren var så söt så och hämtade vatten och pysslade om. Trots det slutade det med att jag gick ut och lade mig på soffan. Här har jag legat hela dan nu. När Jimmy kom från jobbet släpade han med mig till Willys och nu är vi hemma och han lagar mat. Jag intog horisontellt läge igen.

Jag tror iallafall att febern gått ner nu men det var bra att Karin sa att jag skulle va hemma imorron också... Jag som trodde jag skulle jobba idag ju! Igårkväll mådde jag bra ansåg jag, hade lite ont i halsen men inga alls feberkänningar. Men tur att det kom på natten iallafall och inte under dan på jobbet... karensdagar suger!

Men på fredag är jag iallafall tillbaka på jobbet. Idag missade jag föräldrarrådet som jag ju var menad att gå på så nu fick nån annan gå och det är ju ingen som VILL gå på det direkt. (stackars)... elak jag känner mig då....

Nu är maten klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0