Tillökning i familjen

Jaha. Då var det klart. Efter cirka 20 dagar av ytterst påtagligt uppsvällda guppyflickor spärrade vi in de två i vår sk. "Guppy-kasse" Att detta var ett ord som ens existerade hade jag inte en aning om förren fiskarna började se ut som ballonger och vi ana oråd.

(En guppy-kasse är en avskiljare som hindrar mamman från ett skråvmål på sina barns bekostnad)


Den fetaste av dem fick ligga i burken fre-sön. Jag och sid bänkade oss framför akvariet och där satt vi under hela Let's dance... Inget hände... träsmak i rumpan.. NU?! där kommer nåt!... "nähä, det var bara bajs"....
sådär höll det på. Söndag förmiddag kom dem iallafall ut.

Alla 35!



FLÄMT!

Tänkte att jag skulle fota de små. Fick syn på fler små. MALAR. usch. ganska äckliga. Men dock.

BABYBOOM!




Kommentarer
Postat av: Emma

jag säger som far min "vilken jädra bunke ungar!!!!" Fast utan att överdiva!

Postat av: syster

svar: hahah jag ska försöka ;)

2009-03-23 @ 22:51:13
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0