Mysig lördag

Gårdagen började med att vi åkte ut till Siggefora för lite bad och sol. Där ute träffade vi Jimmys syster Åsa och bror Patrik med barn och familj. Lilla Alwin var med också så jag passade på att snusa bebisnacke ett bra tag! Mys!
Det var rätt varmt i vattnet och jag trotsade mina fobier över att bada i sjö. När jag fick låna jimmys pappas "foppa-tofflor" så blev livet i vattnet betydligt enklare. MÅSTE INVESTERA I ETT PAR SÅNNA!

sen var det vattenkrig, grillning och kubb innan vi åkte hem.

Jimmy droppade av mig hos Märta direkt och kvällen spenderades där med lite cider, mycket trevligt sällskap och winnerbäck till Simons fantastiska gittarrspelande. Love you girls!

Världens bästa lördag!

Idag regnar det och planerna på att kolla på Harry Potter filmerna hela dagen låter inte alls så fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0