Massa nytt ljud

Det blev det översta paketet från LG. Bra system för bra pris. Jimmy har kopplat och hållit på nu nån timme och jag sitter och beundrar det faktum att samtliga elektronikprylar jag har nu faktiskt kommer från LG.
 (förutom plasman i sovrummet ) Vardagsrummet blev SÅ fint och akvariet är rent och passar skitbra på sitt nya ställe!

Det bästa med DVD:n som tillhörde var att man fick med en iPod-docka som man kunde koppla direkt till alla högtalarna. Perfekt eftersom man ju faktiskt har all musik på den och inte på CD skivor (iallafall jag).

Nu är klockan tre och jag ska snart sätta fart med lite städ, klockan sex kommer älskade Märta hit tillsammans med hennes Simon. Grillat, vin, kubbspel och film står på schemat. Jag börjar redan bli hungrig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni valde rätt. De va snyggast. Sen till jul kan ni ju vira lite glitter runt dem ^^

2009-07-21 @ 22:15:14
Postat av: Bella

Ni valde rätt. De va snyggast. Sen till jul kan ni ju vira lite glitter runt dem ^^

2009-07-21 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0