Cykeltur

Nu har jag varit och visat min lägenhet för de som skall flytta in där efter mig. Jag och älskling tog en cykeltur ner på stan, det är 6km enkel väg så man blev minsann rätt trött när man kom hem. Sent blev det också, annars skulle jag åkt hem till Elena och hängt med tjejerna ikväll. Men jag måste verkligen hjälpa Jimmy och städa lite här hemma sen är jag TRÖTT också...


Igår var Märta och Simon här och grillade och hade super mysigt. Det var kanon, tyvärr hade vi så trevligt (eller tyvärr och tyvärr, hehe) så jag glömde helt kameran.
Märta o jag förlorade grymt i kubb, sen spelade vi "Scene it" på Xbox det gick inte bättre där... hehe... KUL hade vi iallafall och jag hoppas det blir en sån här kväll snart igen!

Kvällen avslutades med Jackass... och en massa skratt... dem e fan inte kloka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0