Skruttan då...

Lite rubbad sömn inatt pga livlig och BUSIG skrutt. Sid heter hon, på Jimmys "begäran" efter snubben i Ice Age. Så nu har vi en Sid och en Spike (apan i Ace) Dem kommer övrrens rätt bra faktiskt, bättre än väntat. Skruttan busade som attans igår och stackars Spike var helt slut.

Hon var som vilse var. Skitsöt med SKITJOBBIG.

Bilder kommer på den lille i eftermiddag.

Nu ska jag in och jobba i barngruppen en timme innan det är dags för föreläsning till 12 sen är det helg för mig. ska bli galet skönt. Förkylningen känns lite bättre idag, igår var jag nära att kasta in handduken på jobbet så kasst jag mådde men jag pallade inte med en till karensdag så jag bet ihop. Ikväll väntar städning och storhandling på Maxi. Imorgon ska vi kolla på hemmabiopaket och säng och sängbord. Sen blir det till att pyssla hela helgen... Mys mys!

Men först lite jobba...

Kommentarer
Postat av: syster

Haha åh vad sött:D Det blev ett vg! Puss

2009-01-23 @ 07:49:16
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0