...

Idag är det lördag och precis har Jimmy lyckats klara Need for speed som vi har kämpat med i hundra år känns det som. Barkaby och Media markt och Ikea väntar nu. ska bara surpla i mig mitt kaffe och vänta på att snygging blir klar.

Förkylningen är ett faktum igen men även att jag får världens festaste lön denna månad. 17400 efter skatt. INTE alls illa. Det ska köpas TV. minsann. Blir ingen 50 tum dock även om det hade varit snyggt. Vi har kommit fram till att det ändå skiljer typ 3000 mellan 42 och 50. Vardagsrummet är inte på 400 kvadrat direkt så det kommer räcka kalas fint med en 42.

Sen letar vi efter en kissekompis till Spike. Tycker han är ensam hemma så mycket när vi jobbar att det hade varit kul för honom att ha lite sällskap. Så en flick-misse ska det vara och hon får gärna vara svartvit eller helsvart men det spelar inte såå stor roll. och så ska det vara en bondkatt och gärna en som behöver ett hem.... hehe många krav...

Jobbigt här med rubriker. och jag fullkomligt diggar Emy´s sätt att lösa det på. Kanske får man rippa henne? Om man frågar snäkllt? Jag ska fråga snällt sen...

Ha en toppen lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0