Återvinning

På schemat idag. Slänga slänga slänga. Jimmy har match snart och under tiden ska jag bekanta mig med Gears of wars 2 som inhandlades igår och så ska jag plocka ihop lite av det som ska slängas i förrådet.

Igår bestämdes det att vi väntar med Hemmabio paktetet för det kändes helt enkelt bäst så. Vi drack vin och åt supergod mat med fläskflié, hemmagjord potatisgratäng och sallad. Mumms! sen däckade vi rätt snabbt i soffan och bara tog det lugnt. Alla förutom Sid dådå.

Skruttan och Spike kommer mer och mer övrrens nu. Igär låg dem och sov, ingosade i varandra på soffan och var hur söta som helst. Tills Sid fick myror i byxorna och började böka med Spike. Då fick hon srtyk, Det förtjänade hon nästan.


Lilla skrutt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Naj vilken liten å söt hårboll! Men Sid asså? smakar konstigt i munnen? Låt inte jimmy döpa era barn, kan va riskabelt.på tal om spel, spelade wii för ett tag sen (boxning)...fy fan vilken träningsvärk jag hade dagarna efter! sjukt! Ska nog införskaffa det så slipper man tråkiga gymbesök! Tjingeling!

2009-01-27 @ 13:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0