Listor

Listor har jag skrivit idag. vad som ska packas och vad som ska kommas ihåg. Jimmy tycker jag är tönt. Jag tycker jag är smart och förutseende.

Jag har beställt lite kläder från Ellos för jag hittade ju NOLL sommarkläder i stan när vi gjorde det försöket förra veckan. 7 linnen, en kort kjol, leggings och en ny tjocketröja. Brakade loss på en tusenlapp cirka med frakt och sånt. Får hoppas att det passar! Kommer på posten på fredag. BRA. för jag har INGA sommarkläder kvar eftersom jag slängde allt i flytten och tänkte att jag skulle köpa nytt till nästa sommar, nu kommer ju sommaren lite tidigt. Iallafall sommar för en vecka.

18 grader och sol sa vädret i Tunisien idag. Om en vecka har vi nog precis installerat oss och letar/ sitter på nån resturang i sommarkvällen.....

SKYNDA SKYNDA till den 25 nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0