Kallt igen

Det är kallt ute idag igen. Säkert närmare 10 minus här i Knivsta. Folk är sjuka igen och det är vikarier överallt. Imorgon är det APT så det blir en sen kväll. Skridskor på isen står på schemat inför torsdagen och sen på fredag sluta jag tydligen tidigt. Var och tränade igår, sprang på löpbandet en halvtimme. Fick nåt konstigt ont i foten så dagens träning den får vänta tills fredag dådå. Inget att göra åt saken.
Det får gärna bli dags för avresa närsomhelst nu för jag vill ha lite värme och slippa frysa. Vaknade 10 över fyra imorse av envis Sid och Spike som skulle till och bråka och stöka med varandra. Matte skällde och när jag vaknade låg spike vid mina fötter och Sid på nattduksbordet och stirrade på mig. Man kan ju inte vara arg länge när dem är så söta...

Dags att börja jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0