En fantastisk dag på isen.

Idag har det varit helt underbart väder i Uppsala. Sol och klarblå himmel. Isen på valloxen ligger tjock och det passade mer än utmärkt att ta med våra 10 barn ner till isen med pulkorna idag. Mellis tog vi med, varm choklad som Marithe gjort på gammaldags vis och ostmackor. OJ vad vi njöt. var hemma vid tre, lagom tills jag slutade. Tänk om alla dagar på jobbet vore som denna!




Jag fick mina sommarkläder idag också. 1 trepack linnen ska jag skicka tillbaka men resten var skitfint. avresa närmar sig. Listorna är klara. Mp3 spelaren laddad. Bra grejjer!

Blir det lika fint väder imorron ska jag övetala sambon att gå på en promenix mot Sunnersta och ekoln, kameran får följa med isf.



SOMMAR!
2008

Kommentarer
Postat av: anna

Uno har gått bort. Så vi var på begravningen idag. Japp! Guö står där det står!

2009-02-21 @ 02:26:02
URL: http://annaholmqvist1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0