Titta på mig!

"Hej jag heter Stig"
och min matte har inte borstat håret på 3,5 vecka.



jag heter alltså Stig, jag är snart tre veckor gammal och min mamma har redan sett till att jag och mina syskon har fått byta sovplats fyra gånger. först sov vi i mattes sovrum, sen i husses garderob, sen en liten kväll och natt uppe i soffan, för att sedan flytta in i lådan BREVID soffan som matte fixat!

Jag har börjat busa lite med syrran min, jag burkar bita henne i örat så hon skriker. Men mest gillar jag att tutta på mamma såklart. För MAT det är bra grejjer det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt eller???? Vet inte vem som är sötast eller, det vet jag nog katten alltså.

Älskar dej ändå puss på pannan.

2009-12-19 @ 11:08:58
Postat av: Mamma

Visst ja det va ju från mej

2009-12-19 @ 11:13:15
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

MEN så söt!!!

2009-12-19 @ 20:06:07
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0