Utbildningsdagar

Stängt igår och idag. Gårdagen spenderade vi i en VARM föreläsningssal. Matematik i förskolan var ämnet. Mycket intressant. Men för kass luft för att man skulle orka vara på topp hela dagen.

vi har köpt en ny matta till köket. Fixade och trixade dit den igår och det blev riktigt bra. Tänk vad lite matta kan göra med ett rum!

Jag fotar sen.

Annars är det inte mycket på schemat. Inskolningarna börjar i veckan så det är väl lite lugnet före stormen... Slänger upp lite bilder från helgen och på köket när jag kommer hem ikväll. Om jag orkar dvs. annars får det bli imorron, jobbar trots allt till sex idag.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

men så härligt!

skönt när chefen reagerar så =)

2009-08-11 @ 08:05:40
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Josephine

Hej Sara! Här har du mig :) www.hoseld.blogspot.com

Kika in! Ses imorgon. Kram!/Jossan

2009-08-11 @ 19:49:10
URL: http://hoseld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0