Fotopyssel

Igår kom fotona som jag framkallade! HUR snabbt som helst. Helt lycklig för nu kan jag äntligen uppdatera vårt rese-album och ännu bättre. Fixa fotohyllan med ramar som stått tomma i hallen i nära ett halvår nu. bättre sent än aldrig. Så det ska jag mecka med idag. Jag tror älskling ska mecka med bilen för det är fint väder.

Sen kanske Matte o Mickis kommer över en sväng ikväll. hade varit trevligt :)

Klockan är bara 10 över 8 så jag hinner nog med en del innan min snusmumrik till sambo vaknar. Jag vaknar ALLTID tidigt på lördagarna efter en vecka på jobbet, det slår aldrig fel...söndagarna däremot kan jag sova hur länge som helst. vilket ju är obra eftersom man vrider på dygnet lagom tills man ska jobba tidigt igen. osmart.


På båten ut till Thassos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0