Tröttis

Tröttare än tröttast idag. Förstår inte riktigt varför, somnade ändå strax innan 12 igår. Idag slutar jag 13.15 och det känns ljuvligt. då ska jag ner på stan och ta en fika med Daniel vilket var hur länge sedan som helst och sen ska jag hem till mig och läsa igenom ventilieringsuppsatserna hade jag tänkt. Handla där innan också för ikväll vankas det toast när Jimmy har tränat klart. För jag har toaster minsann! :-)

Innan dess ska jag ut i skogen med Frögruppen och Cissi. Plocka kottar står på schemat och det är minst sagt ruggigt ute. Inte så värst pepp. Sitter i planeringsrummet nu men borde väl gå och göra iordning lite matsäck och påsar till ungarna. Det blir säkert roligt när vi väl är på plats, och mitt kaffe har kickat in.

Längtar till kvällen!
Ha en kanon dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0