En eftermiddag vid havet

Jag har varit på tok för lite i Åhus denna sommar! Väder och jobb har kommit ivägen men idag körde jag och bästis Emma ner efter jobbet och både badade och åt glass. Inte alls fel.

Stötte på en rolig bebis, en kul tant och en gubbe fick en studsboll på flinten. Skratt!

Glass med chokladdopp och massa klet överallt. Nu sitter jag hemma och förbereder mig inför sista fredagen på jobbet. Imorron väntar fest med Emma o Bella och grabbarna från Brösarp. Lite middag där innan och sen blir det öl. Mums!

Tre dagar kvar på jobbet, denna sommaren gick snabbt som fan. Och snart är jag tillbaka i Uppsala och snart är det vinter igen. Typ.

Nu ska jag slänga mig framför TV:n och kolla på en massa skräp sen blir det sängen för jag är aptrött!

Pusshaj!

(och ett grattis i förskott till Bästis Emy som fyller år imorron!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0