Mellandag

Syster ringde och väckte mig just. Klockan halv 12. SKÖNT med massa sömn men aj i ryggen av att ligga på soffan så länge. Somnade som ett barn igår, säkert innan huvudet ens nådde kudden.
Ikväll ska jag umgås med Malin och Andy och vilka mer som kan tänkas hänga på. blir nog en rätt lugn kväll. vet inte om ja e så sugen på utgång, men dricka öl och snacka skit är ju alltid jävligt trevligt.

Först blir det mellandagsshopping med Sofie. Måste bara ringa "banken" och se om jag har några pengar kvar att spendera, fick ju ett litet tillskott i kassan igår också (tack så mycket!) men jag är ju då lite sugen på den där sänggavlen på ikea.... och jag HAR ju shoppat kläder redan. vem vet ja kanske hittar nåt kul på halva priset :) Underkläder ska jag hålla utkik efter det brukar vara ett säkert kort såhär i mellandagarna... och ett BILLIGT sånt.


Nej en dusch och sen lite kaffe på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0